baby

Igår vaknade vi typ fyra och då ville vi fara till Björx men mamma kunde inte skjutsa oss.
Så vi fixade oss och gick till björx men vi gick nästan vilse för dt var jävligt mörkt
och klockan var typ sex .
Sen iallafall då vi kom till konsum
gick vi till gården och var med adam och herman och deras kompisar
ngn hette tp micke och morgan åde .
Sen vid åtta smsade jag morsan och sa att hon skulle hämta oss typ nio.
Dom sa att vi skulle gå hem oxå ,det kunde dom ju som glöma.
Så vi tog bussen till stan halv tio,
Men vi hadde bara en tia så jag och Emelie fick åka gratis
Sen gick vi hem till Emelie
och jag fick klättra i värsta byggrejse och knacka på fönstrer
för rikard sov och kom inte och öppna porten -.-
men tillslut vakna han juste han fyller ju typ 18 om nån dag ,hehe.
Med iallafall vi typ tog det lungt hos emelie såg film åde.
Vid elva tolv gick vi till statiol och köpte chips (y)
sen då vi kom hem såg vi på scrubs och paradise hotel osvosv.
Vi somnade tillslut vid fyra fast vi skulle kliva upp åtta och gör grejs .. men vi vaknade tre ist,
Och då kom morsan och hämta oss dirr typ ,
så nu är vi hemma hos mig jävligt tråkigt fast emelie är ju med iallafall

laddar in bilder senare inatt.

pusshej ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0