igår

vi gick till björx från bensbyn nio typ ,
och tog bussen från björx halv elva vi var tvungen springa till den för vi höll på att missa den !
men vi hann och i stan träffade vi simon nordberg och danne
dt var ju nice.
sen lite senare kom paulina alatalo,sebbe backe,
tony oc johannes till stan med vi orkade inte vara med dom !
jja sen vid två gick vi till Willys och köpte balsam och shampo hem till emelie .
Sen drog vi till hon vid tre och sov för jag höll fan på att dö för att jag inte sovit nå,
och för att jag inte hadde c*** .
vi vaknade iaf nio tio på kvällen igen och då kom sanna och ante å hämta upp oss så
for vi runt i stan och sen till max och pissade
sen skjutsade dom hem oss kring tolv och vi såg på film oc somnade kring 4-5.
Jag vaknade typ tre och mamma hämtade mig hos emelie kring fyra , och vi for till tågstationen
för pappa skulle till stockholm så han har åkt i 40 min nu .
Men nu ska jag hoppa in i duschen ..
pussej !♥

Kommentarer
Postat av: C A J S A

sv: jo med mig är det bra :)

2010-11-07 @ 20:22:30
URL: http://cajza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0