nicenice ♣

Tja.
Idag vid tolv så ringde emelie och sa att jag skulle komma till ösnäset
först fick jag inte men övertala morsan.
Då jag kom dit,då hämta ewe tjock p amanda emelie och danne upp mig,
och vi for till björx en snabbis dt var ju roligt .. fast nja
Sen hämta dom upp oss igen och emelie och jag for till coop dom andra drog typ lrnå.
vi gjorde nt så mke , lite senare köpte amanda hårfärg och vid fyra gick vi hem och färgade hennes hår
fast vet inte hur dt vart riktigt ..
för jag tog bussen till stan tio i fem och hon hadde i sköljt ur dt då .
Sen då jag kom in till stan tog jag bussen till bensbyn tjugo över fem och nu sitter jag här , hehe.
Men ska nöta facebook eller nå nu.
pusshej ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0