fett kul natt !

hahahahah, har inte orkat blogga.
men sov iallafall hos Emelie igår till idag .
Igår vid sju drog vi till tuna med Josse för hon sku fixa nå?
och sen så hadde Maria (Emelies morsa) boka bord för hos och dom åde,
för Rickard fyller år.
Han fyllde nt år i går egentligen idag,18år.
Och han var jävlig jävligt jävlit jävligt snäll igår
Vi skyndade då oss till busshållplatsen så vi nt skulle missa bussen som gick sju/tio över sju,
för borden var ju bokad lixom kvart över sju halv åtta.
Och dt gick inte en ända buss seriöst ! vi var fan fast .
Men till slut kunde Peter hämta oss, Marias kompis .
såah,jag käkade kyckling åde.
Efter dt drog vi till uh och träffade Yosup/Josef å dom,
Vi fick skjuts av Sanna och Ante , fett snällt asså ! ♥
från waldorf till uh ,det är förfan inte ens långt ,hah.
Vi var där tills dt stängde med Sanna och Ante och jag Emelie och Angelina då,dt var chill.
Sen for vi till max vid pontus för Sanna ville käka och vid halv tolv/tolv sen lite senare skjutsade Sanna och Ante hem oss.
Och jag somnade dirr i Marias säng,men sen vid fyra vaknade jag av att dt kom massor med folk,
okej det vara bara Peter Maria och Danne som kom men dom var inte tysta dirket,hahah.
det var jävligt kul iaf .. hela dagen/kvällen/natten var kul
sen gjorde vi lite mer och lite mer,Emelie och jag kunde inte sluta garva åt han,
fast han var läskig oxå för han såg ut som en mördare utomhus alltså xD
fan vad kul dt var igår seriöst !
Men nu ska jag smsa och se tv.
pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0