(y)

I måndags var jag med emelie & min syster vi var i stan ådt.
Sen kring 7 drog vi hem till emelie och fixade oss lite,
och sen tog vi bussen till björx och var med herman och adam.
Vi chillade pung på konsum sen tog vi bussen till stan kring tio med herman för han skulle hem till skurholmen.
Då gick vi till statiol oh köpte godis och dricka åde,
Sen gick vi hem till Emelie och såg film och sånt där

igår vaknade typ två eller ngt sånt och drog in till stan och tog dt lungt.
sen vid sju gick vi till willys och köpte hårfärg och  en powerking och colaaaaa osv .. ♥
så nu har jag mörkmörkmörk brunt hår .
vi såg på the grudge 2 ,den var jävligt dålig somnade nästan till den .
Sen vid typ fem lr nå gick vi och la oss fast Emelie och jag kunde inte sova men tillslut somnade vi .

idag har vi iaf varit i stan typ i en timme
bara för vi vaknade typ tre åde och då kom pappa och hämtade oss typ halv sex.
Då for vi till kvantum och köpte hårfärg till Emelie som vi ska färga efter vi har ätit .
pussshej ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0