hyrde film igår ..

glömd att berätta hyrde film igår den heter



den var ganska bra ,
men det var jätte längesen jag såg en skräckfilm där jag värkligen vart liv rädd såja.

Michael Harding kommer hem från militärskolan och finner sin mamma upp över öronen förälskad i sin nya sambo och pojkvän David.Till en början verkar David vara en riktig bra karl - en perfekt framtida make och styvfar.
Men när Michael och hans flickvän börjar forska i devids förflutna,upptäcker det en mörk och farlig sida hos Michaels nya ''pappa'' i denne fängslande och skrämande trillher !

speltid: 1tim & 38 min.

3 av fem får den,för den var ju ändå bra !
asså skulle ju kunna ha den med mina kompisar och kolla åde !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0