skurholmen / stan

idag vaknade jag kring elva.
Såg tv ettag sen vid ett väckte jag Emelie
och då vaknade Angelina oxå då gick vi ut med hundarna och tog luft och sånt.
Senare kollade vi på ngt pogram på tv.
Vid två  fixade vi oss och drog till Amanda
Där fick emelie kläder och jag fick oxå lite (y)
Menjaa .. där fickade vi oss lite mer sen drog vi till stan och tog dt lungt.
Amanda ,Angelina och Emelie käkade på tasty och jag smakade av dom !
Imorgon blire iallafall skola för jag måste snacka med Cecilia
Men sen for vi tillbaka till Amanda fast jag skulle bara hämta en mobil och kläderna .
sen for jag hem och nu sitter jag här men vi hörsväll.
pusshej ! ♦

sommar  ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0